Anteeksi, olin todella humalassa

1.11.2017 - Olin todella humalassa". – En muista, että vastaavaa tapausta olisi ollut, vaikka olen reilut 24 vuotta alalla ollut, kertoo rikosylikonstaapeli Arto ...
1.10.2015 - Yölinnun keikka keskeytyi äkisti – Simo Silmu myöntää: ”Olin väsynyt ja ... Haluan pyytää anteeksi yleisöltä, Silmu viestittää Ilta-Sanomille.
28.6.2017 - Humalassa hän myös avautuu todella henkilökohtaisista asioistaan. ... Olen sanonut miehelle, ettei hän saa vaan seksiä sillä, kuinka kertoo humalassa olevan ... Onnekseni hän oli hyvin ymmärtäväinen ja antoi anteeksi.
Salman Rushdie - 2020 - ‎Fiction
Voi, rakas, olen niin pahoillani. Minua hävettää ihan kamalasti. Olin humalassa, anna anteeksi. Pääni ei kestä alkoholia. Anna anteeksi. Olen aina tiennyt, että ...
27.1.2013 - Olen yrittänyt tukea ja neuvoa mutta ei, mikään ei. ... Hän soittelee monesti muille naisille kännissä ja juuri silloin, kun minä en ole kotona. ... päästä sitten soittelee ja pyytelee anteeksi ja vannoo rakastavansa. ... Tarvitsen nyt todella hyviä neuvoja sen suhteen, miten toimia, koska muualtakaan niitä en saa.
6.7.2016 - Esimerkiksi tämä: Tulin kotiin humalassa ja oti. ... pahoinpiteli perhettään: "Ymmärrän, ettei vaimoni anna minulle anteeksi" ... Olin humalassa. ... Eron jälkeen vaimoni kertoi vanhemmilleen, millaista kotielämämme todella oli.
Isä olen tyytyväinen alkoholin käyttöösi, koska et ole koskaan humalassa. ... Toivoisin että vanhemmat miettisivät enemmän, onko alkoholin ottaminen juhlissa todella tärkeämpää kuin omat lapset. ... Annan kuitenkin sinulle nyt anteeksi äiti.
1.10.2015 - Olin väsynyt ja humalassa, Silmu kommentoi asiaa MTV:lle. ... anteeksi käytöstäni sekä yleisöltä että tanssipaviljongin omistajilta, Silmu sanoo ...

Julia Williams - 2016 - ‎Fiction
"Ja olen tosi, tosi pahoillani. ... Olen pahoillani, minä olin tosi humalassa ja pilvessä ja päädyin pussailemaan Troyn kanssa. ... Voitko antaa minulle anteeksi?
12.6.2018 - -Sinulla on todella erikoinen paita, hän sanoo. ... Hänen sanansa olivat välillä äärimmäisen alistavia, mutta aina hän pyysi jälkeenpäin anteeksi. Uskoin. ... PELOTTAVAA…kädeässä hänellä on vasara ja hän on humalassa.


Rakas mieheni, alkoholisti | Päihdelinkki


7.1.2015 - Itse olen henkisesti niin väsynyt etten tiedä enää mitä tehdä. ... Joka viikonloppu ja vapaapäivä pitää olla humalassa, vapaat, pekkaset, pyhät, lomat, aina ollaan humalassa. ... Anteeksi, että valitan, mut kyllä te tiedätte.
Salla Hyvätti - 2020 - ‎Fiction
Anteeksi siitä eilisestä, Tommi huohotti hiljaa matkan edetessä. – Olin tosi kännissä ja käyttäydyin sikamaisesti sinua kohtaan. Ihan oikein, kun torppasit minut kerralla. ... Mies oli tunnetusti todella kilpailuhenkinen. Vaikka kyseessä oli kuinka ...
19.3.2012 - Anteeksi Lapua ja anteeksi yleisö...Olen todella pahoillani, että humalani takia keikka meni pilalle. Tämä ei tule toistumaan, Jokinen sanoo.
10.9.2018 - Aamulla Mika pyysi anteeksi ja aloitti päivällä korjailemaan oloaan. Illalla pienessä kännissä olin taas maailman ihanin. Muutamien viikkojen ...
Sarah Morgan - 2014 - ‎Fiction
Ei koskaan riittävän humalassa unohtaakseen. Kipuoli jumittunut ... Anteeksi! Olen todella pahoillani. Minä Miksi sinä hortoilet täällä alastomana? Ei voi ollatotta ...

Esa Salminen, ‎Saeed Warsame - 2012 - ‎Fiction
Olin kuulemma liian kännissä ja käyttäydyin huonosti”, mies sopersi. ”Kuka tekee ... ”Anteeksi, olen vähän huonolla tuulella”, Mohammed jatkoi pian. Hän tarjosi ...
5.4.2009 - Tilanne on lyhkäisyydessään tämä: Olin pippaloissa, joissa tuli ... Kysymys siis kuuluukin, että kuinka pyydetään anteeksi vai pitäisikö vain unohtaa ... Ei se kännissä toilailu tosiaankaan tilannetta tee yhtään ymmärrettävämmäksi. ... Mokailla voi useammalla eri tavalla, mutta todella harvoin loukkaan ketään.
15.3.2010 - Olin törkeästi tunkeutunut toisen yksityisalueelle ja tuo toinen oli vieläpä esimieheni. ... Jos haukkuu toisen humalassa perjantaina ja lähettää tekstiviestin lauantaina ... Mokailu annetaan yleensä anteeksi”, Maisa sanoo.
Tärkeää on, että annat todella itsellesi anteeksi ja otat opiksi ja jätät nuo asiat ... mennä sukulaisten eteen ja nöyrtyä, pyytää anteeksi että olin humalassa aika ...
2.5.2016 - Minä olin joskus nähnyt tuon saman lapsen silmin. Liian usein olin joutunut kulkemaan oman isäni vierellä, kun tämä ei pysynyt humalaltaan ...


Kimmo Puhakainen on entinen alkoholisti: tämä ajatus auttoi ...


Sillä tiellä olen edelleen, Puhakainen kertoo. ... Kukaan ei katsonut kovaakaan humalaa pahalla, päinvastoin. ... Olen pyytänyt ja myös saanut anteeksi.
Anteeksi. Minna Salakari. 20.2.2018. Pipo syvällä. Tummat loivat kiharat paljastuvat ... Jatkat tivaamalla humalaisen aksentilla, että onko sinusta joskus ollut haittaa? ... Kävelet humalaiseksi todella varmoin askelin olohuoneen nojatuoliin. Tiedät, että ... Huutaa, miten huono äiti olen ja miten heikosti hoitanut omaa pestiäni.
17.9.2014 - Olimme todella läheisiä ja rakastuneita. ... Poikaystävä ei oikeastaan koskaan pyytänyt anteeksi – jos pyysi niin ... Sitten yhtenä iltana humalainen poikaystäväni pakotti minut autonsa kyytiin ja löi minulta silmän mustaksi ajon aikana. ... Se ei ollut minun normaalia itseäni: olen erittäin ahkera ja energinen ja ...
26.9.2014 - Pyysin pojalta bussin ulkopuolella anteeksi, johon poika totesi: ”ei se ... Toinen todella kurja juttu tuli tänään kun olin myymässä koripallo ...
PDF
anteeksi yhä uudelleen. Pakkasin ... saattavat unohtaa omat lupauksensa ja käyttäytyä todella törkeästi minua ja veljeäni kohtaan. ... Kun äitini on humalassa hän huutaa enemmän, riitelee isäni kanssa ja käyttäytyy lapsel- lisesti. Olen joskus ottanut äidin ostamat 2 viinipulloa piiloon omaan huoneeseeni, ettei äiti joisi.

19.12.2017 - Hakkarainen tuli vastaan ja kun olin kohdalla, hän tarttui tukasta kiinni, alkoi pyörittää siinä ja tukisti. ... Hän erittäin nöyrästi pyyteli anteeksi.
29.9.2017 - Mulle on aivan outo ajatuskin, että olisin humalassa lasteni kanssa, kun ne ... Pyydän tässä anteeksi sitä, mitä on tullut töppäiltyä ja jos olen ...
15.12.2019 - Jostain syystä annoin kaiken aina anteeksi, ehkä siksi, että mies oli ... Itse olin henkisesti todella loppu, jolloin ei muu auttanut kuin hakea ammattiapua ... Tapaamiset tiivistyivät ja ajoittain hän tuli humalassa, joskus selvinpäin ...
Mietityttää tämä asia edelleen sillä olin todella humalassa ja pelkään että en maistanut toisen verta suussani. Onko mitään järkeä ... kiitos ja anteeksi epäilyni.
28.1.2019 - Anteeksi, en voinut jäädä pidempään." "Mitä hittoa? Mihin olet menossa?" "Olen menossa kotiin." "Vitsailetko? Tule takaisin. Olet humalassa."
3.4.2019 - Jos Jeesus ei olisi mennyt ristille, en minäkään olisi saanut anteeksi syntejäni, ... että muutuin humalassa samanlaiseksi kuin isäni, olin öykkäri.
21.1.2010 - Ne ovat anteeksipyyntöjä törttöilyjen jäljiltä ja alkoholisti todella tarkoittaa luvata ... Useimmat eivät huomaakaan, että hän on humalassa. ... Kuinka paljon olen antanut anteeksi rattijuopumus, töistä pois laitto, lomat,joidenka ...
22.6.2015 - Kyllä humalassa ihmiset sanovat helpommin asioita, joita todella ... Anteeksi nyt vain Nainen2 - olen kanssasi täysin erimieltä ja olisin jopa sitä ...
1.5.2017 - James Mashiri ei osaa sanoa, miksi lähti humalassa rattiin ... Pyydän anteeksi, Mashiri tviittasi. ... Se on asia, mistä en pysty puhumaan, ennen kuin olen käynyt sitä läpi ... Toivon todella, että hän toipuu, Mashiri kertoi STT:lle.
Äiti halasi mua ja pyysi anteeksi ja lupasi että tämä on viimeinen kerta ja se lopettaa juomisen. No ei ollut ... Äiti on se, jonka takia olen todella usein itkenyt.

Sara Storm - 2016 - ‎Fiction
Öh. Tuota, minä olen todella pahoillani, mies kakisteli ja pälyili ympärilleen ... Humala on huono tekosyy, mutta alkoholilla oli aika iso vaikutus tapahtumien kulkuun. ... Ei tarvitse pyydellä anteeksi, hän totesi kalsealla äänellä ja poistui paikalta ...
29.11.2014 - Iltasanomien haastattelussa Vesa Keskinen pyytää anteeksi suomalaisilta ... Lehdessä Keskinen sanoo, että hän oli lavalla todella umpihuppelissa. ... Olen Suomen kansalle nöyrimmän anteeksipyynnön velkaa, samoin ...
Puuttuu: humalassa ‎| Täytyy sisältää: humalassa
1.5.2017 - James Mashiri ei osaa sanoa, miksi lähti humalassa rattiin. ... Pyydän anteeksi, Mashiri tviittasi. ... Se on asia, mistä en pysty puhumaan, ennen kuin olen käynyt sitä läpi ... Toivon todella, että hän toipuu, Mashiri kertoi STT:lle.
21.8.2016 - ... amerikkalaisuimari avautui vihdoin skandaalista: ”Olin humalassa” ... Lochte ehti jo pyytää sometilinsä välityksellä anteeksi, mutta sai ...
25.7.2008 - 20 postausta - ‎16 kirjoittajaa
olin niin kännissä että en tajunnu mitä tapahtu. ... Jos aikuinen ihminen (siis nyt puhun todellakin aikuisesta ihmiestä, en mistään naapurin tiina 15 ... täytyisi itse tajuta pyytää anteeksi, olla rehellinen ja ymmärtää erota.
2.11.2018 - Haluan pyytää anteeksi kaikilta tutuiltani, joilla on lapsia ja joiden kanssa olen ajautunut viime aikoina small talk -keskusteluihin. ... Niitä lapsiahan todella on kaksi!) Teillä on ... Siis mä olin tänään ihan humalassa jo kolmelta.
8.2.2018 - Ylivoimaisesti suurin osa osallistujista ei todellakaan ollut humalassa. ... nyt ryhdy pyytämään anteeksi sitä, että kerron vaikutelmani, mutta olen ...
10.9.2013 - Keihäänheittäjälegenda Seppo Räty pyytää anteeksi toiselta ... että tuli heittäneeksi Suomi-Ruotsi-maaotteluissa humalassa ja että sai joskus ...
Tämä tilanne ja olotila on vaatinut todella pitkän ja kivisen tien, enkä toivo sitä ... humalassa ja ennen sitä tapellut ex-tyttöystävänsä ja kavereidensa kanssa. Kaverit ... Nyt, kun kaikesta on yli kolmetoista vuotta, olen antanut itselleni anteeksi.
6.8.2018 - Minulla oli hirveitä lukkoja, en halunnut miehen näkevän mua, olin estynyt. ... oli mennyt nukkumaan vauva vieressä ja kääntynyt melkein päälle humalassa… ... olen pyytänyt anteeksi miljoona kertaa, selitin silloin että ei enää ollut ... Joka ei tunnu elävän edes tässä samassa suhteessa jossa ei todella ole ...

19.1.2018 - Kun olen kertonut muille, että olen absolutisti, harvon ihmiset alkavat ... Ja myöhemmin humalassa huonosti käyttäynyt pyytää anteeksi.
18.12.2017 - Olen henkilökohtaisesti pyytänyt anteeksi asianosaiselta ja pyydän uudelleen. Vastuu on minun ja vain minun. Olen todella pahoillani. Tämä ei ...
12.9.2019 - Sen sijaan Asan on pyytänyt julkisesti anteeksi käytöstään. ”Olen pöyristynyt ... Otan täyden vastuun teoistani ja olen päättänyt oppia siitä.”.
15.6.2017 - "Aivan liian paljon annetaan anteeksi sillä perusteella, että joku on ollut humalassa tehdessään kamalia asioita." Teksti Apu- ... Olen kuitenkin hirvittävän onnellinen, että elämäni sai jatkua. Toivuin ... Kun on tuollainen supliikkikansa, jonka kulttuurissa sanalla on todella sijaa, olisi hienoa osata sen kieltä.
20.6.2018 - Aloin ajatella, että olen oikeastaan se tyyppi, joka olin humalassa. ... Kävin raskaana ollessani ulkona, näin ystäviä ja olin todella aktiivinen. ... tympäisi sen menetetyn ruoan lisäksi se, ettei lokki edes pyytänyt yhtään anteeksi.
29.11.2015 - Olen antanut kaikille anteeksi. -heta. 15 vuotta olen ... Seurustelin miehen kanssa joka oli humalassa todella väkivaltainen. Loppui lyhyeen.
22.4.2016 - Olen erityisen iloinen siitä, että keskustelu on pysynyt tosi asiallisena. Jouduin ... 1) pyytää anteeksi, vaikka kokisi olevansa syytön 2) kiittää ... Syyllistäjiä ovat jopa ne, jotka myös ovat olleet todella humalassa. Suomessa ...
24.6.2013 - Tulevaton viestistä tulikin erittäin typerä ja anteeksi antamaton hehtaarimoka mieleen. Oltiin minä ja ... Kun olen ollut liian humalassa, niin eihän noita muista. ... kännissä tai ei:) mutta rattijuoppous ei todellakaan kuulu niihin.
1.5.2018 - Todella monissa suhteissa alkoholi varjostaa parisuhdetta ja se saatta olla asia, mistä ... Olen itse (omasta mielestäni) alkoholin kohtuukäyttäjä.
Sitä vaan tehdään piilossa, supisten, joskus suoraan päin naamaa.. ja todella ilkeästi ... Ei tietenkään mies tehnyt oikein ja anteeksi hänen on pyydettävä. ... ja en koskaan anna hänelle anteeksi. olen sanonut hänelle,että kannattaa miettiä ...

6.7.2008 - Minä olin pyytämässä anteeksi, exäni ei, koska hän ei kokenut loukkaustensa ... tämän, koska ihmiset puhuivat yleensä, että pomo olisi kuivahumalassa. ... Tarvitset sitä jos olet todella ollut uhrina suhteessa narsistin kanssa!
Olin ehkä 10-vuotias kun tajusin, että mulle rakas ihminen on alkoholisti. ... väittäisin että työstäminen ja toipuminen oli helppoa, sitä se ei todellakaan ollut. ... Kun mä kotiin palasin tuolta luennolta niin sanoin aviomiehelleni, että anna anteeksi, mun ... Humalassa käytökseni muuttui ja nostin mm. aina hirveän haloon jostain ...
2.9.2014 - Viime viikolla olin kolmatta kertaa jatkotutkimuksissa. ... Humala. Oksentaminen humalassa. Tupakointi. Kahdestaan yötä ... Pyysin anteeksi monia muitakin asioita. ... Pitkästä aikaa oli todella kaunis kevättalven päivä. Aurinko ...
30.12.2016 - Uhria kehotetaan antamaan anteeksi, unohtamaan, ajattelemaan ... Olin todella hämmentynyt hänen reaktiostaan avioliiton solmimisesta kun eihän se ... äreä, röhisevä, humalainen pappa, joka käy vääntämässä isoja torttuja ...
24.9.2019 - Mies pyysi ylimielisesti anteeksi. ... Häntä vaadittiin pyytämään minulta anteeksi, mutta hän toisteli olevansa ... Olin kännissä ja sanoin tyhmästi. ... ei suoraan haukkunut mua, mutta toi piilohaukkuminen tuntui todella pahalta.
31.10.2019 - Jalkapalloa tahraava rasismi on todella yleistä maailmalla. ... ”Rasismia tapahtuu Suomessa vuosittain ja olen usein kysynytkin ... ei selkeästi ymmärtänyt sanomisiaan, kun hän oli todella humalassa. Lopulta tilanne päättyi siihen, että hän maksoi Hakalle myönnetyt sakot itse ja pyysi anteeksi käytöstään”, ...
Olin todella iloinen kuullessani sitä outoa uskonnollista ohjelmaa. Olen kyllä ... Humalassa olin väkivaltainen kotona. ... Tärkeintä oli saada kuulla ohjelmassa, että voin antaa itselleni anteeksi, koska Jumala antaa minulle anteeksi. Ei ollut ...
17.8.2018 - Kriisiviestintä on todella helppoa. ... ”Anteeksi, että riehuin pippelini kanssa hirveässä humalassa meidän alue-edustajapäivillämme, kun paikalla oli tietämättäni ... Olen päättänyt erota johtajan tehtävistäni välittömästi”.
Toisaalta jos mies pettää vain kerran niin neuvotaan antamaan anteeksi jos mies ... Itse olen monta kertaa ollut todella humalassa ja olisi ollut mahdollisuus ...
2.8.2016 - Nooh, ei. Naapurinpoika metsästi itselleen seuraa, jopa melko epätoivoisesti mielestäni. Minä olin aivan liian humalassa ja pahoitin mieleni.

Toisaalta myös alkoholisti voi humalassa ollessaan olla todella hankala. ... ".minä olen sitä ihmetellyt, että miksi mulle ei puhuta mitään noista - jutuista." (Isä).
Mies oli silloin tällöin keskellä päivää jo humalassa, kun tulin kotiin. Tämä sai ... Suhde on vasta kovin aluillaan, mutta olen todella huolestunut miehen alkoholin käytöstä. Itsekin kyllä ... Muista se ja koita antaa anteeksi itsellesi ja miehellesi.
PDF
se mitä olen kokenut on seksuaalista väkivaltaa ja todella väärin. Tiedon saaminen ... antamaan itselleni anteeksi, hyväksymään, ettei se ollut minun syyni. ... Myöhemmin olen kokenut tarvetta avautua asiasta humalassa tunte- mattomille ...
Humalassa Olen humalassa täti - Juliste. Juliste ... Humalassa Mieliala on todella humalassa - Juliste. Juliste ... Anteeksi viime yön hauska tarjousjuliste.
Olin tosi pieni. Niin pieni, etten ees ... En tainnu ikin kiittää, anteeksi siitä. Eikä noissa kahes edes ... Mutten oo jumala, eikä ees tehoo humala. Ku haluis vaa ...
12.8.2018 - Olen tullut huomanneeksi, että eivät taida ihan joka päivä suorittaa ... Mutta joo, tavallaan paljon saa anteeksi, kun “mä nyt olin kännissä” ja “mä ... Yhdessä yössä eroon piinaavista banaanikärpäsistä - tämä kikka todellakin.
13.5.2013 - en. ei se "todella kännissä" oo siltikään mikään selitys. en osais enää ... Ja olen kyllä valitettavasti vähän sitä mieltä että jos kerran pettää niin ...
PDF
Kerran isällä kävi kännissä vahinko syty- tysnesteen kanssa ... Mun äiti oli varsinkin kännissä aika arvaamaton, se kävi ... not eteni todella hienosti, mun keskiarvo oli yli 4 ja olin luokkani ... Keke pyyteli vuolaasti anteeksi, vakuutti muuttuvansa.
Uutiset 6.11.2017 16:30. Presidentti Sauli Niinistö ja USA:n puolustusministeri James Mattis – ”Meillä oli vain yksi aihe: rauha” · Tapaamisessa vakuutettiin ...
19.9.2012 - Avioliitto kariutui kuitenkin miehen alkoholiongelmaan ja humalassa ... Toinen heistä sanoo, että anteeksi olen antanut, mutta unohtaa en voi koskaan. ... sisällä, ja samoihin aikoihin isänikin kuoli, se oli todella rankkaa aikaa, ...

Lisää kuvia haulla anteeksi olin todella humalassaTee ilmoitus kuvista

3.2.2009 - Olen rattijuopon uhri ja en hyväksy pätkääkään niitä! ... jotain sattuu ja sivullisia joutuu onnettomuuteen niin en voi koskaan antaa itselleni anteeksi, ... Autolla liikkeelle lähtökin jo oli todella vaarallisen näköistä, oli pysäköinyt ...
13 tuntia sitten - Olen jo tilaajaVerkkopalvelun sisällöt kuuluvat kaikille tilaajille. Tutustu kuukausi eurollaJatkuu kestona 14,90€/kk, voit perua tilauksen milloin ...
Juomapeli on ennen kaikkea todella hauskaa, kun kysymykset ovat likaisia, loukkaavia ja ... En ole koskaan koskaan menettänyt jotain, koska olin niin humalassa. ... mustasukkaista kuullessani kuuluisuudesta, jonka anteeksi antavat parvat.
Olen saanut lähettää viestejäMasturbaatiota(Olisikohan heidän miesten vikaansa ... söpöttää vino hampaiden humala kohdin, ovat kuitenkin enimmäkiongelmat.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

IESKADULLA